Toyota Motor Europe koordynuje wiele funkcji w regionie, od sprzedaży i marketingu po projektowanie, badania oraz rozwój naszych przyszłych modeli. Odgrywa kluczową rolę w transformacji Toyoty w firmę zajmującą się mobilnością, dba o jej rozwój i promuje wykorzystywanie nowych technologii.
Kluczowe zadania
Do głównych obowiązków Toyota Motor Europe (TME) należy zarządzanie sprzedażą i marketingiem pojazdów i części Toyoty i Lexusa na poziomie hurtowym w UE, a także w Wielkiej Brytanii, Rosji, Turcji, Kazachstanie i Izraelu. TME wspiera sieć krajowych firm zajmujących się marketingiem i sprzedażą oraz dystrybutorów, którzy obsługują nasze pojazdy na poziomie krajowym. Zapewnia centralne planowanie produktów, funkcje marketingowe i komunikacyjne oraz jest odpowiedzialna za strategię biznesową. Gwarantuje to, że produkty, ceny, marketing i sprzedaż detaliczna są idealnie dopasowane do lokalnego rynku.